Çumra Belediyesi'nde E - Belediye Sanal Pos Dönemi Başladı
Çumra
Belediyesi, vatandaşların ödemelerini kolaylaştırmak ve ödeme seçeneklerini
geliştirmek adına sanal pos ödeme sistemini hayata geçirdi.
E – Belediye Sanal Pos sistemi ile gerçek ve tüzel
kişiler belediye borç ödemelerini kredi veya banka kartlarıyla kolaylıkla
yapabilecek. E- Devlet ile yapılan ödemelerin yanı sıra hizmete sunulan sanal
pos dönemiyle birlikte, ödeme işlemleri bakanlık sistemi üzerinden güvenli bir
şekilde gerçekleşiyor. Çumra Belediye Başkanı Mehmet Aydın konuya ilişkin
yaptığı açıklamada “Çumra Belediyesi olarak E – belediye sanal pos dönemiyle
birlikte, ödeme işlemlerindeki kolaylık ve güvenlik standartlarını yükselterek vatandaş
memnuniyetini artırmakla birlikte bu yeniliğin, hem belediye hizmetlerinin daha
etkin bir şekilde kullanılmasına hem de vatandaşın bulunduğu yerden belediyeye
ödeme kanallarını arttırmayı hedefliyoruz.” ifadelerini kullandı.
Sanal
Pos Sistemi Nasıl Kullanılır?
Ödemelerinizi yapmak için, www.cumra.bel.tr adresine
giriş yapıp, “ E – belediye sanal pos ile ödeme” butonuna tıklayın. Açılan
sayfada ödenecek borcun sorgu tipini “gerçek kişi” veya “tüzel kişi” olarak
işaretledikten sonra, gerçek kişiler için TC Kimlik Numaranızı ve doğum
tarihinizi; tüzel kişiler için ise vergi kimlik numarası ve doğrulama kodunuzu
girmeniz yeterli olacaktır. Sanal POS ile yapılan ödeme sırasında hata almanız
durumunda, tekrar işlem yapmadan belediye ile iletişime geçebilirsiniz.